Koristni nasveti pri uporabi fitnes pripomočkov

pripomocki-za-fitnes-5

pripomocki-za-fitnes-3

 

 

 

 

Ko se odločite da boste naredili nekaj koristnega za vaše telo in se odločili, da boste obiskali fitnes, vam bo za vašo vadbo na voljo veliko različnih pripomočkov za fitnes.

Na voljo iimate širok paleto izbora različnih vrst opreme in pripomočkov za fitnes vključno z:
-Prednaloženimi ročkami in konvencionalni ročkami
-Kettlebells
-Prednapetimi barbells in konvencionalni barbells
-Uteži: odbijači, jeklene plošče, mikro plošče
-Ovratnice
-Težki stroji
-Kabli
-Veslači
-Elastični trakovi(trakovi upornosti): pošastni pasovi, krogi , pasovi z zankami, mini pasovi
-Namestitvene verige
-Dvižni pripomočki:
-Pasovi in uteži
-Zapestne uteži
-Kolenski rokavi
-Kolenske uteži
-Rokavice
-Čevlji (posebej izdelani za olimpijsko dvigovanje uteži
-Pasovi (10 mm, 13 mm, majhni, srednji, veliki, jermeni, vzvodni pasovi)

Prvič, ko boste vstopili v telovadnico, boste z lahko preobremenjeni. Veliko različnih stvari se dogaja in vsi vedo, kaj počnejo, in na voljo jeogromno fitnes pripomočkov.
Večina telovadnic je določena na naslednji način ter z naslednjimi pripomočki za fitnes:

-Kardio območje (ima tekalne steze, eliptike, stacionarna kolesa itd.)
-Območje uteži
-Skupna Fitness soba
-Sobe za prosti čas

Nekatere športne dvorane imajo tudi stvari, kot so igrišča za rekreacijo, bazeni ali posebne prostore za fitnes pripomočke, kot so usposabljanje s strojno opremo “express line”, vendar se te razlikujejo od telovadnice do telovadnice.

Ko prvič odidete v telovadnico, se zdi povsem normalno, da zaprosite za obhod oziroma ogled – ne boste videti kot popolni novinec samo zato, ker ne veste, kje je vse prvič. Zelo priporočeno je to – seznanitev sprostorom in pripomočki za fitnes.

Ko boste hodili okoli, boste opazili tisoče in tisoče različnih fitnes naprav. Iz izkušenj se bo osebje najbolj zanimalo za vas, da vam pokažejo tehtalne stroje in kardio opremo. To je seveda tisto kaj nas najbolj zanima, zato bodite pozorni.

Barbells lahko segajo od 1,2 m do 2,4 m, in se lahko razlikujejo po premeru od 25 mm do 51 mm. Olimpijski bar – To je standardn fitnes pripomoček za treniranje . Ta palica je dolga 2,2 m in tehta približno 20 kg. Olimpijski bar ima ležišče, ki omogočajo, da se okrepi z utežmi. Nekateri fitnesi imajo “ženski bar”, ki znaša 15 kg in je dolg le 2,1 m. Obstajajo tudi manjše “trening palice”, ki so lažje. Včasih boste slišali, da se ljudje nanašajo tudi na palice kot “palice za premikanje” – to samo pomeni, da je lažji bar, ki ga lahko uporabljate za karkoli, ko prvič začnete.En izmed  pripomočkov za fitnes so stacionarne palice s težo – To so krajše palice z že nameščenimi uteži. Običajno se nahajajo skupaj v bližini dumbbells in se uporabljajo predvsem za vaje za pomoč. Dumbbells – Večina športnikov bo uporabljalo dumbbells. Čeprav obstaja nekaj različnih stilov, so uporabni za večino namenov. Obstajajo v različnih težah. EZ-Curl palice so najpogostejše, so je krajše in v upognjeni obliki “w”. “Trap Bar” – znana tudi kot “hex bar”. Ta fitnes pripomoček je šesterokoten in omogoča uporabniku, da stoji v sredini in dviguje uteži s pomočjo nevtralnega oprijema. Uporablja se predvsem za mrtve dvigalke in rešetke, vendar zagotovo ni nujno potreben (olimpijski bar je standarden).

Varnostne palice, kamniti palčki, Apollonova os, itd., (in še tona drugih vrst) čeprav ti niso potrebni na kakršen koli način, so lahko odlično orodje oziroma pripomoček za fitnes, ko ste še naprej na potovanju pridobivanja moči in mišične mase. Če ima telovadnica kakšne posebne palice, je verjetno, da so bolj telesne ali telovadne.

Ko pogledate okoli telovadnice, boste opazili, da imajo vsi lastno opremo in lastne razloge, zakaj jo potrebujejo in kaj nosijo. Razen če ste poškodovani, ko prvič začnete, vam 90% opreme, ki ga vidite v telovadnici, ne potrebujete

Oblačila

Ignorirajte modo; nosite, kar je udobno.

Čevlji so pripomoček za fitnes številka enak. Priporoča se dober par čevljev za dvigovanje. Dobri dvižni čevlji niso nujno dragi. Najpomembnejša kakovost dobrega dvižnega čevlja je, da lahko vozite po petah – zato je raven in trdrn podplat tisto, kar iščete. Vaš klasični tekaški čevelj se tukaj ne bo ujemal – izjemno je težko pritisniti na pete, ko stojiš na nečem, ki nežno in mehko, kot pa na trdi podlagi.

Pripomoček za fitnes so tudi rokavice – Nekateri ljudje radi uporabljajo rokavice, da zaščitijo svoje roke pred razvijanjem žuljev med dviganjem. Kljub temu pa še vedno dobite žule na rokah pod rokavicami. Ker lahko tudi zmedejo vaš oprijem in tehniko, nekateri ne priporočajo, da jih nosite.

Kolenske ali zapestne obloge – Ne smejo se zamenjati s trakovi, glavni namen obloge je podpora in stabilnost, čeprav nekateri nosijo zapestne obloge, ki pomagajo pri oprijemu. Nekatere obloge (ki se uporabljajo predvsem za pogon pri moči) so lahko zelo težke.

Trakovi kot fitnes  pripomočki so zaviti okoli palice in se uporabljajo za pomoč pri zadrževanju in oprijemu. Ti vam omogočajo, da pridržite težo dlje, kerni takšnega izčrpanja vašega oprijema. Odlično orodje za vmesna in napredna dvigala, vendar na začetku ni treba skrbeti  za to.

Če ste šele začeli, ne skrbite, da imate vso pravo opremo takoj. Nabavite si dobre čevlje in začnite.