Tel: +386 2 250 15 24
Email: info@kongres-prehrana.si
Pravilno športno prehranjevanjeKako krepimo mišice

Pravilno športno prehranjevanje

Fitnes postava s pravilnim prehranjevanjem.

Read More

Kako krepimo mišice

BodyBuilding je prava izbira za vse, ki želit lepo oblikovano telo!

Read More

BodyBuilding

V nasprotju s splošnim prepričanjem v BodyBuildingu, število mišičnih vlaken ali maseni mogoče povečati z vadbo. Mišice rastejo s kombinacijo rasti mišičnih celic, ki jih pravilno predvidimo na BodyBuildingu Profitnes kot novih proteinskih vlaken, ki se dodajajo, skupaj z dodatno maso, ki jo nediferencirane satelitske celic dodajo obstoječim mišičnim celicam.

Evolucijsko, specializirane oblike skeletnih in srčnih mišic so z razhajanjem pri vretenčarjih / členonošcih prehitela evolucijsko linijo. To pomeni, da so se te vrste mišic razvile iz skupnega prednika pred nekje pred 700 milijonov let (Mya). Vretenčarske gladke mišice, je bilo ugotovljeno, so se razvile neodvisno od skeletnih in srčnih tipov mišič. Neodvisno od ukrepov trdnosti in uspešnosti lahko, se lahko mišice spodbuja, da rastejo, večajo maso s številnimi dejavniki, vključno s hormoni, razvojnimi dejavniki, treningi moči, in boleznijo.
Več info na: profitnesmojfitnes.si

Biološki dejavniki BodyBuilding vadbe

Biološki dejavniki BodyBuildinga, kot so starost in hormonska ravneh lahko vplivajo na mišično hipertrofijo. Med puberteto pri moških, se hipertrofija pojavlja s pospešeno hitrostjo kot pri stopnjah rasti spodbujanja hormonov. Naravna hipertrofija se običajno ustavi pri polni rasti v poznih najstniških letih. Kot je testosteron ena od telesnih glavnih rastnih hormonov, v povprečju, moški hipertrofijo veliko lažje dosežejo kot ženske. Ob dodaten testosteronu ali drugih anaboličnih steroidov se bo povečala  hipertrofija mišic ali rast mišične mase.

Mišiče hrbtenice in nevronski dejavniki vplivajo na mišice pri Body Building centru. Včasih oseba lahko opazili povečanje moči v dani mišici, čeprav je bila le njena nasprotna predmet vadbe, kot takrat, ko bodybuilder ugotovi, da je njegov levi biceps močnejši po končanem režimu, ki je bil osredotočen samo na desni biceps. Ta pojav se imenuje cross building. Neaktivnost, stradanje pri sesalcih privede do atrofije skeletnih mišic, zmanjšanje mišične mase, ki ga lahko spremljajo manjše število in velikost mišičnih celic kot tudi nižje vsebnosti beljakovin. Mišična atrofija izguba mišične mase lahko tudi posledica naravnega   procesa staranja ali zaradi bolezni.
Pri ljudeh, z daljšim obdobjem imobilizacije, kot v primerih dolg počitek v postelji, ali astronavti, ki plujejo v vesolju, je znano, da povzroča mišično slabitev in atrofijo. Atrofija je posebnega pomena za skupnost posadk poletov v vesolje, kateri so soživeli breztežnost v vesoljskih poletih saj je bil rezultat  izgube telesne mase kar do  30%  mase pri nekaterih mišicah. Te posledice so bile opažene tudi v majhnih zimskih spanjih nekaterih sesalcev, kot so nekatere vrste veveric in rjavi netopirji.
Med staranjem, je postopno zmanjšanje sposobnosti za ohranjanje skeletnega delovanja mišic in mase, znano kot sarkopenija. Natančen vzrok sarkopenije ni znan, vendar pa je lahko posledica kombinacije postopne okvare v “satelitskih celicah” Slednje pomagajo pri regeneraciji skeletnih  mišičnih vlaken in večatjo maso, in zmanjšuejo občutljivosti, ali razpoložljivost kritičnih komponent, ki izločajo rastne faktorje, ki so potrebni za ohranjanje mišične mase in preživetje satelitskih celic. Sarkopenija je normalen vidik staranja, in dejansko se je bolezensko stanje že povezalo s številnimi poškodbami pri starejši populaciji kot tudi z znantnim zmanjšanjem same kakovost življenja s to boleznijo. Obstajajo tudi številne bolezni in stanja, ki povzročajo mišično atrofijo. Primeri vključujejo rak in AIDS katerega sindrom povzroči telesno izgubljanje imenovano kaheksija. Drugi sindromi ali stanja, ki lahko povzročijo atrofijo so srčna bolezen, ter nekatere izmed bolezni jeter.